lördag 24 januari 2009

Lördagsgodis


Sjuk och lite kinkig drabbades jag av ett intensivt sug efter något lagom mättande och lite halvsliskigt till Caroladokumentären på ettan. Så jag passade på att testa Kellogg's nya flingor med choklad och bär, "Special K Dark Chocolate & Strawberry". Betyg? Helt okej, men de kunde ha slösat LITE mer med chokladen och bären, enligt mig.

Men - lyckligtvis får jag väl säga - försvann i alla fall mina B&J-cravings. Lyckligtvis säger jag eftersom jag käkat favoritglassen de senaste fem dagarna... :-)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh..B&J är verkligen lömska!! Jag köper inte hem dom längre...vi har ett ohälsosamt förhållande;)! Krya på dig!:)

Ellinor sa...

Omväxling förnöjer.
Dock får jag hålla med dig om att fabrikanterna inte brukar slösa på godsakerna i sina flingor/müsli.
Hoppas att du får en bra söndag.
Kram

Anonym sa...

Jag har lite svårt för flingor, jag gillar dem bara när de är krispiga och det slutar alltid med att jag stress äter för att hinna få i mig allt innan de blir sladdriga :)

Anonym sa...

Åh, de där har jag helt missat! Låter ju precis som de perfekta flingorna! Stämpla dit krav-loggan och ett nyckelhål också så kan jag med gott samvete käka dem resten av livet! :)

Anonym sa...

jag har åxå sneglat på dessa, vi får se om det blir till att prova dom.

Emelie sa...

Åh jag älskar flingor och müsli med choklad i. Men här i Sverige snålar de alltid med chokladen. Det var samma sak när Start lanserade sin chokladmüsli. Tacka vet jag min franska favvomüsli Müsli croustillant au chocolat som jag åt varje morgon (!) när jag bodde i Paris. Där kan vi snacka gourmetfrukost, sjukt onyttigt men ack så gott! Konstigt nog blev jag inte tjock, man blir liksom inte det i Frankrike, Det är nog det som är fransyskornas hemlighet, att de helt enkelt bor i Frankrike.

Jaja, mycket svammel men tack för tipset iaf!

Anonym sa...

wow det hade jag missat. Ser super gott ut, måste jag prova jag som är frukost älskare. =)