måndag 19 januari 2009

Min lördagskväll


I lördags befann jag mig i Åre och avnjöt en god trerättersmiddag till Wallmans färgsprakande dinnershow "Tributes". Vill verkligen skicka en stor ros till alla duktiga artister som uppträdde under kvällen - särskilt Linus (tror jag han hette), som gjorde en helt fenomenal version av Björn Skifs stämningsfulla "Håll mitt hjärta".

Efter showen rockade vi loss på dansgolvet till gamla godingar med Lena Philipsson, Michael Jackson och Tina Turner. What a night :-)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Din festprisse där! Välkommen hem :)

Anonym sa...

wow, låter super trevligt, hoppas du fick en helt underbar middag. =) kram

Anonym sa...

åh, låter som en kalaskul kväll! :)

Miss Agda sa...

Ni verkar också haft det kanonkul :)

Anonym sa...

Låter skitkul! Härligt att se så duktiga liveartister som älskar att uppträda :)