onsdag 14 januari 2009

Kurvkramarfodral


Jag gillar verkligen H&M Divided-kampanjen som pågår just nu. Har ju redan klickat hem en söt kofta med körsbär (hoppas nu bara att beställd storlek passar över min atletiska rygg, haha), men blev nu också sugen på det här spetsfodralet. Modellen är axelbandslös med sydda veck upptill och omlott nedtill. Skenor vid byst ger bättre passform och silikon på insidan ger bättre fäste - ett måste för mig som saknar hylla att hålla uppe klänningen med ;-)

Vid närmare eftertanke tror jag inte det blir något köp...mest beroende på att modellen är just axelbandslös. Halterneck hade varit en helt annan grej.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hmmm... ja hylla e ingen garanti för att det ska stanna uppe, för många klänningar är för lite plats för bysten så då hamnar verkanten typ precis över vårtorna o då ramlar dom ner ganska lätt... hehe... tycker dom är jättesnygga såna klänningar, men har än inte förlikat mig med känslan av att det snart ramlar av;)

Anonym sa...

Men den var himla söt :). Kram Linda