fredag 30 januari 2009

"Nyss tillfrisknad från influensa"-räddningen


Nästan två veckors sängliggande sätter sina spår - jag ser ut som en glåmig och bleksiktig stackare om jag inte kletar på mängder med smink. Räddningen fanns i badrumsskåpet - den fantastiska brun utan sol-krämen från Too Faced. Den är specialanpassad för att användas i ansiktet och faktiskt den enda BUS jag provat som inte ger röda prickar och plitor i ansiktet. Att man ser resultat direkt är en bonus. Finns bland annat att köpa hos Eleven.se.

, , , , , ,

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hmmm... den skulle jag också behöva... Tack för tipset:)

Anonym sa...

den doftar så gött ;)

Anonym sa...

Åh, det måste jag komma ihåg. Jag har aldrig vågat använda BUS eftersom jag är rädd att få plitor. Men jag hade också behövt lite färg!

Hanne sa...

Den må jeg teste, fin forpakning også:)

Miss Agda sa...

Hur är doften på den o vad kostar den? Många BUS luktar ju ¨så illa...
Kram