måndag 19 januari 2009

Bänkad framför burken


Fick ett sms av en kompis med budskapet "SLÅ PÅ ETTAN!!" och jag lydde naturligtvis. Det jag fick se var en kavalkad av Tom Jones-låtar framförda av inga mindre än Brolle, förre Idolvinnaren Markus Fagervall och Magnus Bäcklund (ena halvan av numera insomnade duon Fame).

Mest imponerade faktiskt Magnus Bäcklund när han lyckades pricka in en "Is not unusual" som lät skrämmande likt originalet. Och eftersom jag gillar idrott bestämde jag mig för att fortsätta kolla in Idrottsgalan.

, , , ,

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gaah! jag missade precis det uppträdandet! Men jaja, det kommer nog ut på youtube inom kort :)

KATE sa...

Fasiken, missade såklart!

Grattis till Bloggpris bjudningen! Hoppas du vinner nåt fint pris! Och jag hoppas på fina outfit pics på den stora dagen! Gala upp till tänderna :) Kul!!

Helena sa...

Brolle...är lite svag för honom måste jag erkänna...

Anonym sa...

Magnus var väl med i sikta mot stjärnorna när det gick på Tv som Tom Jones. Har fått för mig det i alla fall:)