torsdag 29 januari 2009

Reafynd!


Tack vare Miss Agda, som bloggat om att hon fyndat ett par av stövelmodellen ovan (fast svarta), har jag nu äntligen klickat hem mitt första par bruna stövlar. Modellen heter Crivits och kommer från Vagabond och reas nu ut för 750 kr istället för 1 500 kr. För mig var klickbeslutet enkelt den här gången eftersom jag vet hur sköna Vagabonds högklackade stövlar är (äger ett helt gäng) och att jag som sagt var på jakt efter just bruna stövlar.

Stövlarna hade jag bland annat tänkt matcha med mörka eller ljusa jeans och skjorta i "western"-stil, eller kanske bara en vit, lite sliten t-shirt med coolt tryck. Gärna den här när den kommer in i lager igen...

, , , ,

23 kommentarer:

Rosa Hemmet sa...

Tjopp! Vilka supersnygga stövlar, förstår att du var tvungen att klippa till ;) De är som du skriver, väldigt sköna skor. Kvaliten brukar oxå vara helt okej. Dessutom har du ju härmed TJÄNAT 750 kr ;p Så brukar jag tänka så känns det ÄNNU bättre ;)

Anonym sa...

Ty se mi moc líbí- budou Ti sluset :) Jana

Anonym sa...

Gud vilka snygga skor du har på din header! Älskar leopardmönster!

Anonym sa...

Svar: Den där Glitzyvästen har hängt ett bra tag utan att ha blivit använd men ja... just nu känns den som en eventuell favorit :) OCh stövlarna är hur sköna som helst!!

Anonym sa...

SNYGGA stövlar

Pia Wester sa...

Har spanat in dom som fasen, är dom sköna? Gillar också Vagabond...

Ellinor sa...

De är verkligen jätte fina de där stövlarna. Ni har gjort bra reaklipp båda två :)
Kram

makiato sa...

Vilket fynd! De är jättesnygga.

Emelie sa...

Mycket snygga, och till ett myckt bra pris nu också!

Anonym sa...

åhh jag funderar också på ett par.. ska man eller ska man inte.. =P

Anonym sa...

Kolla här på toppar

Anonym sa...

Här var det http://www.queenpeach.com/

Miss Agda sa...

Ha ha, vad roligt: har på mig idag, precis som du beskriver, stövlarna matchade med en blus i western stil samt jeans (dock svarta, inte ljusa).

Jag betalade faktiskt ännu mindre för mina stövlar.... Hittade dem på Åhléns.

Kram

Miss Agda sa...

Ha ha, vad roligt: har på mig idag, precis som du beskriver, stövlarna matchade med en blus i western stil samt jeans (dock svarta, inte ljusa).

Jag betalade faktiskt ännu mindre för mina stövlar.... Hittade dem på Åhléns.

Kram

Miss Agda sa...

Ha ha, vad roligt: har på mig idag, precis som du beskriver, stövlarna matchade med en blus i western stil samt jeans (dock svarta, inte ljusa).

Jag betalade faktiskt ännu mindre för mina stövlar.... Hittade dem på Åhléns.

Kram

Anonym sa...

vad du shoppar! jag blir så avundsjuk :P mina beiga stövlar sjunger på sista versen nu...det är så himla fint till vardags, och lagom klack också :)

Anonym sa...

Japp, vagabond kan det där! :)

Kram!

Hanne sa...

Fine, og prisen var jo også bra:)

Anonym sa...

Vilket fynd de där kan du säkert ha i hur många år som helst, bruna stövlar fungerar alltid!

Anonym sa...

finfina!

Anonym sa...

Hej

jättesnygga stövlar, hoppas de har dem på rea här i Norrköping också.

// Lisbeth

Anonym sa...

Åh de är så snygga. Stod och höll i dem igår men eftersom jag precis köpt ett par stövlar så provad jag inte ens dessa. Men i och för sig var ju de jag köpte svarta och med låg klack...kanske skulle behöva ett par bruna med klack ;). kram kram

Anonym sa...

Vilka snygga - bra köp!