lördag 1 november 2008

Skynda, skynda!

God morgon alla solstrålar! Sitter och mumsar på en mix av keso, yoghurt, valnötter och honung framför Nyhetsmorgon på TV4. Snart ska jag kasta mig på cykeln och trampa iväg till morgonens höjdpunkt - styrkemedeljympa på Friskis & Svettis. Lovely! Man mår som en prinsessa efteråt!

Men hörni - ni glömmer väl inte min tävling, där ni kan vinna ett härligt kit med 10 energidrycker och 10 energikakor från Gainomax? Det är inte så många som har tävlat så vinstchansen är stor! Tävlingen avslutas imorgon söndag kl 23.59. Skynda er att tävla här.

, , , , , , , , ,

8 kommentarer:

Ellas Inspiration sa...

Gud du är en sån hurtbulle!! Tänk om jag bara fick en gnytta av din härliga energi...

Ha en riktigt mysig dag!!

Kram Karin

Ellas Inspiration sa...

gnytta kanske inte gör någon nytta... men gnutta... Ha ha!

Ida sa...

Skönt med träning! Är så sur för att mitt gym ska läggas ned.. Nu måste jag träna 20 miuter hemifrån emd bil.. Blir dyr bensin det :(

Keso har jag aldrig gillat, men skulle vara duktig nu med träningen och verkligen börja äta bra också. Trodde nog att jag hade vuxit upp och lärt mig att äta det, men det är svårt.. Funkar på hårdbröd bara, inte annars :S

Anonym sa...

duktiga du! förstår att det är bästa sättet att börja en dag på! :)

ha en bra lördag i övrigt!

Hanne sa...

Så dyktig du er som trener på lørdag morgen:) Håper du får en fin dag!

Anonym sa...

huuu vad kallt det var, är precis hemkommen från min löprunda och jag håller med GUD VAD SKÖNT DET ÄR EFTERÅT!! :)
ha en härlig dag!

KRAM

Anonym sa...

Tack och ha en toppenlördag du med, här görs ingenting nyttigt idag, vi bara myser :)

Anonym sa...

Åhh..har man sådär mycket enrgi utan barn? Ha ha..att cykla med Elliott i barnsadel upp för backar & gångbroar och annat brant är min enda motion just nu..men det är ganska jobbigt i motvind..han väger ju ändå 23 kilo!;)
Ha en underbar Lördag!