lördag 8 november 2008

Snart i mitt knä...




Bilder från Bosign

"Med Lap Tray kan du äta frukost i sängen, middag i soffan eller surfa i favoritfåtöljen."

Hallå? Är det julafton, eller? En sandfärgad kudde och ovanpå den en bricka i pilträ eller plast kommer lägligt som räddaren i nöden. För nu slipper jag oroa mig för rödsvedda lår och gamnacke. Nu kan jag ju äntligen sitta bekvämt med laptopen i knät och vill jag byta position är det bara att forma om kudden. 495 kr (träbricka) respektive 395 kr (gummerad plast) kostar underverket Lap Tray hos Bosign.

, , , ,

6 kommentarer:

Miss Agda sa...

Ja, en kompis har såna och jag har provat dem och de är jättebra!

Ps: Såg att jag hade skrivit att "jag spurtar med endast ärmarna "-hur nu det ska gå då man tränar i en ärmlös topp :-) Nu har jag rättat till det till "armarna" -jag kommer aldrig bli journalist som du ha ha.

Anonym sa...

smart grej! :-)

Anonym sa...

Vilken smart! En san ska jag önska mig i julklapp!

Emelie sa...

Åh en sådan hade jag velat ha istället för den fula men praktiska varianten som jag nyss släpat hem från IKEA. Typiskt, och jag som älskar rosa...

Anonym sa...

Hihi! Huvudet for bakåt med en hastighet som kunnat orsaka whiplash när jag läste ordet gamnacke... Jag behöver en sådan där!

Zizzi sa...

Jag ska också köpa en laptray, men en från IKEA, såg att de fanns där.
Kram cissi