söndag 9 november 2008

Äntligen får armarna plats!


Ni som hängt med ett tag vet ju att jag beställde hem en "á la Sienna Miller"-kappa från Asos som visade sig vara toktajt över armar, axlar och rygg. Men skam den som ger sig - jag returnerade den för en hutlös summa och bad om en storlek större. Och nu sitter kappan så bra att jag knappt vill ta av den...

Dagens outfit ser ut så här:

- Lila frackkappa, Asos
- Svart spetstopp, H&M Trend
- Jeans med hög midja, Gina Tricot
- Svarta stövlar, Vagabond

, , , , , , , , ,

22 kommentarer:

Anonym sa...

Läckert! den sitter riktigt bra på dig o den är hur fin som helst! Tråkigt att du fick lägga ut så mkt pengar för att byta men du har gjort ett riktigt kap o det är den väl värd :o)
Supersnygg färg dessutom ;o)

p.s.min powerdress som jag hade på galan är från H&M, såklart ;o)

Anonym sa...

Jag förstår att du inte vill ta av den...skiiitsnygg!

Anonym sa...

Kappan är makalöst snygg! Den var nog värd pengarna!
Jag skickade tillbaks mina två pennkjolar idag (de med hjärtat och volangen). Det kostade nästan 150 spänn! Så det blir nog inga fler köp på Asos för min del, i fall jag inte hittar något extremt snyggt som är värt alla pengar jag har :-) Hutlöst!
Kram

Anonym sa...

vad skönt att du fick rätt tillslut! den är ju superfin!

Anonym sa...

jättefint tjejen =) hoppas du haft en fin helg!kram

Anonym sa...

Skitsnygg helt enkelt!
/ Ulrika colorelle.blogg.se

Anonym sa...

Ursnygg! Vad kul att hitta en som man trivs med så bra!

Anonym sa...

oj vad snygg den var

Miss Agda sa...

Den är verkligen riktigt fin! Jag vill också ha!! :) Hur mkt kom det att kosta till slut att returnera den o beställa en ny?
Kram

Ps. Hoppas du mår bättre redan!

Anonym sa...

toksnyggt! den var värd att skicka tillbax! =)

Anonym sa...

Verkligen supersnyggt!

Anonym sa...

Jättesnygg, bade modellen och färgen!

Anonym sa...

JÄTTEfint verkligen!

Anonym sa...

Vilken tur att du bytte kappan, för den är verkligen ursnygg och sitter perfekt på dig!

Anonym sa...

Läcker kappa!

Åsa sa...

Fullkomligt underbar!

Anonym sa...

Den är jättesnygg i alla fall :)

Anonym sa...

Kappan är hur snygg som helst! Synd med dyr retur men när den är så perfelt så är det värt priset. Färgen är också underbar - love it! Det är nästan synd att jag inte är i behov av en kappa, då hade jag härmat dig ;)

Anonym sa...

åhh va snygg den var. tur att du bytte, hoppas du är helnöjd för den ser super bra ut. =)

Anonym sa...

Åh den är helt FANTASTISK!!! Sjukt snygg, vill också ha!! :)

Anonym sa...

Den är jättefin....precis som hela du!!!!!! Hoppas dagen blir bättre än den startat!!!!

och när du fått ihop den där fudgen så kan du hojta så lovar jag att hjälpa till med provsmakningen:)

Kramar

Anonym sa...

Vacker du är!