onsdag 5 november 2008

Fullt ös medvetslös

Alexandra bloggade om energitjuvar tidigare idag. Tyvärr finns det en del sådana också omkring mig just nu, vilket förstås är jobbigt. Men jag har bestämt mig för att inte låta negativa och sura vibbar påverka mig längre.

Körde ett stenhårt träningspass tidigare idag och det gav mig massor av ny energi (skorpion som jag är är det bara fullt ös medvetslös som gäller). Så nu är det full fart framåt igen - och jag har dessutom nyss klickat hem en sak från H&M... Vad tror ni det blev?

13 kommentarer:

Anonym sa...

haha ja som skorpion känner jag igen mig.....dock känner jag inte igen mig själv just nu:( Men en promenad nu på kvällen blev det iaf:)

Och jag klickade minsann också hem ett plagg från partykollektionen igår....hoppas bara det funkar med magen:

Kramar

Anonym sa...

Jag tror du beställde någon av de svarta spetsklänningarna du skrivit om (båda var snygga!) :) Var själv inne tidigare ikväll och beställde de två klänningar jag bloggade om igår. Den rosa skippade jag efter din rekommendation, man blir så besviken när man får hem paketet och plaggen inte är lika fina irl... Kram

Ellas Inspiration sa...

Nej, energitjuvar kan vi vara utan!! Bort, bort, bort....

Ha en bra dag!!

Kram Karin

Anonym sa...

ursch! sådana finns det gott om, speciellt jobbigt när man har dom på jobbet också. Nej man får försöka att verkligen skita i dom och allt snack en en del kör med:) ikväll ska jag på yoga, ska bli skönt. Men under helgen ska jag gå på vanliga jympapass, första gången på länge. måste variera mig lite nu ;)

Anonym sa...

En klänning. Men vilken?
/ Ulrika colorelle.blogg.se

Anonym sa...

ja det hoppas jag också! vädret är väl inte så bra idag, men det kanske spricker upp lagom till man kommer till stallet om jag har tur. nåja, bara det inte regnar så funkar det bra:) ha en bra dag!

Hilli sa...

njaa,det är mera en butik,med massa ekologiska produkter,självplock på nötter,frukt och delikatesser.men dom har också lunch man får pocka med sig och betala efter vikt!rekomenderas starkt!

Anonym sa...

Jag är skaldjur jag också, kräfta hihi! Ha en jättebra dag!

KATE sa...

Bu för energi tjuvar..Uch, de vet verkligen vilka knappar att trycka på :(


Jag gissar på den ursnygga spetsklänningen *vill ha*!!!!

Anonym sa...

Tack för din kommentar, du värkar oxå träna en heldel :) vad spännande att hitta en som man kan hämta tränings inspiration från :)
Ha en bra dag.

Anonym sa...

Tack för tipsen! :)
Blev det spetsklänningen? :)
Kram!

Anonym sa...

blev det kanske en klänning från h&m? ;)

Anonym sa...

Jag önskar att jag kunde stjäla lite energi ;-)...

Brukar dock undvika energitjuvarna själv. Har mycket svårare att undgå tidstjuvarna. Någon stjäl all min tid oftast utan att jag märker det. men ibland vet jag direkt vem som är tjuven. Ofta är det SL till excempel.