fredag 7 november 2008

Just nu-lista

Blev tillfrågad av Alexandra att göra den här listan och det är klart jag vill:

Plagg: Stuprörsjeans och spetstopp.
Färg: Tyvärr mest svart, men jag försöker pressa in lite leopardmönstrat och lila också.
Ytterplagg: Min älskade Madonna for H&M-skinnjacka och trenchen från Cavalli at H&M. H&M-freak - moi?
Frisyr: Kris här också. Har haft fler "bad hairdays" än ni andra byter strumpor...
Skor: Mina nya, svarta Vagabondstövlar i modellen Crivits.
Accessoarer: Leopardmönstrad scarf och alla fina halsband jag vann/fick när jag fyllde år.
Vill ha-plagg: Skinnkjol som sitter snyggt.
Trend jag ogillar på mig själv: Haremsbyxor.

Fler som vill haka på? Miss Agda, Solli, Caroline?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag orkar inte göra ett eget tema just nu. DÅ det hänt en fruktansvärd sak. Så därför jag skrev om någon kunde hjälpa =)

Men leopardmönster är fint till en viss del =)

hoppas allt är bra med dig. kram.

Lilla huset på prärien sa...

Kul att läsa lite om dig! Och inlägget om badrumsskåpet nedan var ju för kul - det är alltid spännande att få tips på krämer och dofter :)

Kram Jenny

Anonym sa...

Jag tror visst att det är "list-fredag" idag...själv har jag inte gjort så många listor förrän i dag då... ser att flera bloggar har listor just i dag...smittar ;)

Anonym sa...

självklart hakar jag på, innan dagen är slut ska jag nog hinna med en just nu lista! =)

Anonym sa...

Svar: den där marschesa klänningen är hiskeligt dyr..men den finns bl.a. på net-a-porter om du vill titta mer på den ;o)

Oh la la...en just-nu-lista...det kan jag nog se till att knåpa ihop i helgen :-)