torsdag 6 november 2008

Alla kollar men ingen vågar erkänna


Hur många av er passar på att kolla in badrumsskåpet när ni är hemma hos någon? Jag ska väl erkänna att det har hänt någon enstaka gång, men oftast har jag fegat ur trots att jag varit sjukt nyfiken.

Men - eftersom jag är nyfiken på innehållet i era badrumsskåp tänkte jag börja med att visa mitt eget (garanterat ocensurerat) och utmana er andra att haka på. Vilka vågar? Modeoraklen Alexandras och Käthes badrumsskåp skulle man ju till exempel vilja kika in i...

22 kommentarer:

Anonym sa...

Kul, hoppas några vågar haka på =) Jag är för feg ;) Tror jag
kram

Anonym sa...

Ska fota mitt eget, jag har sjukt mycket burkar jag aldrig använder.

Anonym sa...

åh! en utmaning, jag hakar på ;o)

förresten..jag klickade på länken du skickade men jag kom inte till ngn artikel om jamie oliver..skicka gärna igen!

Anonym sa...

Jag hakar pa! Men inte förran imorgon för nu maste jag sova!

Go'natt! :)

Anonym sa...

Vad kul....och hemskt. Jag har röriga skåp. :)

Anonym sa...

svar: nej..den funkade inte heller..men jag sökte på jamie oliver+petra o då hittade den! kul artikel+ du skriver jättebra!

Anonym sa...

Nä...jag vågar då inte kolla i andras skåp.

Jag försöker hålla i ordning, men i bland är det stört omöjligt! Det brukar sluta med att det står en massa haltomma flaskor och burkar och skräpar.

Anonym sa...

Jag var in på Tastelines hemsida idag för att kika på lite recept (Tommy hälsar på imorgon) och så såg jag ditt reportage om öl. Jag ska absolut ha det i åtanke nästa gång jag känner för att köpa lite öl!

Haha, ja vet inte om jag vågar visa upp mitt badrumsskåp :)

Svar: Vad roligt att höra att du tyckte om vårat vardagsrum! Kram Sandra

Anonym sa...

Den där grejen som dödar celluliter lät ju väldigt intressant. Kan du inte skriva lite mer om den?!

Anonym sa...

den var kul! jag hinner inte nu, men kanske senare..

*fniss* faktiskt så kikade jag & en kompis runt i en killkompis badrumsskåp förra helgen när vi var på förfest ;) visst är det kul, men oftast så vågar och vill man ju inte kolla i andras skåp :)

Anonym sa...

Inte jag just nu, men det beror på en kommande tenta och inte hur jag är som person... ;-)

Anonym sa...

haha skoj. fast man vet ju inte om man ska fega eller våga haka på, får se kanske vågar skicka in en ocencurerad bild på mitt badrumsskåp, =P

Anonym sa...

Spännande!! :D

Anonym sa...

Alla gör det nog någongång :) hihi

Hanne sa...

Spennende, jeg elsker å se hva andre har i baderomsskapet:) Men jeg bruker ikke å gjøre det når jeg er hjemme hos folk;)

Anonym sa...

Hm, jag hakar nog på...

Ja, när jag känner av träningsvärken i rumpan och blir påmind om att jag tog mer än jag brukar så känner jag mig som Superwoman!

Anonym sa...

Kul att få se ditt badrumsskåp :) Som tjej gillar man ju att spana in vilka krämer och smink ens kompisar använder, det brukar iaf jag göra (fast jag frågar om lov först och står inte och smygkikar) ;)
Jag vågar anta utmaningen, men det får nog bli många bilder för jag har flera hyllplan fulla med saker... (min sambo har EN, haha) Kram /Frida

Anonym sa...

förr kollade jag alltid i folks badrumskåp men jag tror faktiskt att jag har slutat med det nu. ;)

Anonym sa...

jag har faktiskt aldrig kikat i någons badrumsskåp om jag inte varit på jakt efter nåt, som tandkräm eller så... jag känner inte riktigt att jag kan badrumsskåpsspråket...

Anonym sa...

vilken idé!
ska bara städa i mitt eget så får vi se om jag vågar visa värden min fåfänga!

Anonym sa...

Sådär, nu har jag visat mitt badrumsskåp! :)

Anonym sa...

Kul idé! I vårt nya hus har jag ett helt otroligt stort badrumsskåp, hur härligt som helst men tyvärr har det blivit ganska fullt ändå... En liten body lotion här och mirakelkräm där - plötsligt har man rätt mycket :)