onsdag 5 november 2008

Pynt á la Petra


Bild från Designtorget

Ni som läst mina tidigare inlägg om julpynt vet att min jul inte kommer att gå i rött - helt enkelt därför att jag inte tycker att det matchar min övriga inredning. Men silver, vitt, brunt, turkost och grönt är mer än välkommet.

Änglaspelet ovan presenterades under morgonens pressfrukost på Designtorget och gissa om jag blev glad när det vänstra visade sig ligga i goodiebagen vi fick med oss. Perfekt med de söta pepparkaksfigurerna!

Änglaspelet är i metall, mäter 6,5 cm i diameter och är 17 cm högt. Priset är 75 kronor. En bra nyhet för dig som inte har en Designtorget-butik där du bor är den nyöppnade onlinebutiken.

, , , , , ,

7 kommentarer:

Anonym sa...

Det måste vara supernyhet på julprydnadsmarknaden. Kul att du har blivit ägare till dem.:0)

Pia Wester sa...

Kul variant på det hemska änglaspelet!

Anonym sa...

oj, vad du bloggar om julgrejjer, jag får nästan lite julpanik ;) *s*

Anonym sa...

vilka fina, älskar änglaspel.. :)

Anonym sa...

Änglaspel är ett måste och gud vad fina de med snöstjärnor är! själv har jag det klassiska, men det är inte fy skam det heller.

Anonym sa...

Idag kom min fina vinst TACK

Anonym sa...

vad söta! :)