måndag 3 november 2008

Jag - sist på bollen

När alla andra modebloggare diskuterar huruvida de ser ut som kassler eller inte i spetstights har Petra just vågat sig på lacktightsen. Alltså förra säsongens fluga. Fattar ni hur otrendig jag är? Sist på bollen, skulle man kunna säga.

Men nu har jag i alla fall klickat hem en glänsande historia från H&M. Och jag är i akut behov av matchningshjälp. Alexandra? Du som har stenkoll och är supersnygg i lacktights - du kanske har något tips? Eller någon annan?

, , , , , ,

15 kommentarer:

Anonym sa...

Haha. :) Testa t-shirt och en lång stickad kofta. Eller en slappare t-shirtklänning och kortare kofta.

Anonym sa...

Jag har tyvärr inga bra tips. Bristen på inspiration beror säkerligen på att jag inte skulle passa i dem.... :-)

Anonym sa...

Herregud, du kommer se så jäkla snygg ut i det hur du än gör... men bra idé, jag ska göra ett inlägg om det!

Miss Agda sa...

Jag tycker lacktights är snyggt, men har inte heller skaffat mig ett par, antagligen pga att de inte skulle passa på mitt jobb och sådana "helgkläder" är lite onödiga att köpa...
Men mitt tips är iallafall att matcha med en lång kofta och en massa långa halsband och ett par höga stövlar.

Anonym sa...

Så snyggt till det mesta...men tyvärr inte på mig:(

Du skulle sagt till att du ville ha ett par....jag har ett par här hemma från american apparell som jag bara har provat....de kunde du ju fått såklart!

Kramar

Anonym sa...

Haha så där är jag verkligen med vissa grejer också, kommer på att det faktiskt är snyggt två säsonger efter - men varför inte?

Ja man kan ju inte låta bli att bli lite sentimental..

Anonym sa...

åh vad läckert! hoppas du lägger upp en outfitbild med dessa tights snart! Kanske blir det jag som klickar hem dom nästa gång?

Anonym sa...

haha men det är super snyggt till stickade tröjor eller ett långt linne och kanske lite päls, självklart dina snygga stövlar från vagabond också =)

Anonym sa...

Tack!
JAg har läst den innan, men det ska bli kul att läsa om den, det är den absolut värd!

JAg gillar också laggtights, har ett par från förra året och de kommer absolut att användas i år igen:) Jag tycker det är snyggt att missmatcha dem lite; eftersom de är rätt tuffa kan det var fint med en väldigt söt klänning till. Eller så kör man på en hel rock look!

Anonym sa...

Jag tycker du ska köra på ngt kort till, kanske ngt rutigt. Ja, kort & rutigt är mitt tips! & det är ganska hett om jag få säga det själv, tipset alltså :-)

Anonym sa...

det är ju nu, när lacktightsen nästan är bortglömda, som man kan ta fram dem igen! ;) jag har också ett par i garderoben.. tycker att något stickat är snyggt till, det blir snygg materialkontrast..

Anonym sa...

Åh jag är så sugen på dem där leggingsarna jag med. :-)

Anonym sa...

Jag är säker på att du kommer se kanon snygg ut i dem :D

Skoj att du jobbat med henne. hon har verkligen gjort fina jobb :)

Anonym sa...

Fetishisgt så det rungar om det. Jag skulle i alla fall ha något tunnt ryshigt och kvinnligt till för att ta udden av fetishklubbskänslan.

Anonym sa...

Lacktights är klockrent. Piggar upp allt! Bäst till svart kjol, slappt vitt linne, snygg enkel kavaj och många halsband alt. armband. Passar dessutom toppen till svarta skinnstövlar!
Eller... En söt fladdrig klänning i ljusfärg och boots med skyhöga klackar!