fredag 27 juni 2008

Ikväll smäller det!

Dags att kolla in sommarens stora snackis, Sex and the City, med ett gäng andra tjejer. Normalt brukar jag inte klä upp mig särskilt mycket för att gå på bio, men dagen till ära tänkte jag blinga till det lite. Det innebär med stor sannolikhet högklackat och det lär chocka mina fossingar som är vana vid hyfsat fotriktiga skor. När kvällen är över gissar jag att jag kommer vara i stort behov av fotkrämen på bilden, "Cake walk" med avokadoolja och mangosmör, mentol och eteriska oljor från grönmynta och pepparmynta. Tyvärr hinner jag inte få hem den från Eleven redan idag, så min gamla hederliga Schollkräm får duga.

Andra bloggar om , , , , , ,

1 kommentar:

Ellas Inspiration sa...

Åh den vill jag också se! Kan tänka mig att den är underbar!

Ha en riktigt härlig helg!

Kram Karin