måndag 9 juni 2008

Bästa bus-krämen jag någonsin provat. Period.

Antingen så kliar de som sjutton eller så blir resultatet ojämnt och osmickrande. Jag talar förstås om brun utan sol-krämer. Jag lovar att jag vet vad jag talar om eftersom jag i princip testat allt - servetter, sprayer och krämer - för att få lite trevlig färg på min kritvita hud.

Efter att ha läst och hört massor av lovord om krämen på bilden, Tanning bed in a tube (från TooFaced), kände jag att jag bara måste prova. Det bästa med krämen är den trevliga doften och att den direkt vid applicering ger en gyllenbrun ton som fördjupas med tiden. Finns en variant för ansiktet också. Jag köpte min på Sephora i New York, men finns bland annat på Eleven.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan! Undrar om man blir sådär läbbigt gul av denna BUS kräm som du rekommenderar? Jag är väldigt ljus i hyn (röd hårig) och brukar gärna bli gul av dessa krämer =S Tack för en bra blogg oxå =D