tisdag 24 juni 2008

Ha-begär

Har nästan glömt bort H&M i min just nu stormande förälskelse i amerikanska Forever21. Men visst kan vi här hemma också, den här turkosa bakelsen ska jag nog ta och köpa när mitt köpstopp är över om 2 veckor. Hoppas den finns kvar i min storlek då och att den inte stramar över ryggen som många nätta plagg tenderar att göra på mig (jag är ju en tjej som gillar att träna och har dessutom ett förflutet som simmare med allt vad det innebär i form av överdimensionerade ryggmuskler). Nu är det back to work, idag kommer det hända grejer här på jobbet kan jag lova. Alla trogna Tastelineanvändare vet nog vad det handlar om :-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Å vilken fin komplimang, tack ska du ha! :o) ja visst är det svårt att fota mat, speciellt varm mat. Men en kul utmaning :o) ha en bra dag!

Anonym sa...

ja visst kan det kännas så snabbt och skönt att bara plocka fram fil o flingor! Jag blir pushad att laga mat av bloggen så jag har bilder att lägga upp så det är ju bra :o)

Anonym sa...

Jag har också en "bakelse" men från älskade Forever 21
Kul att man ha sååå guliga nära som tänker på en.
Älskar min "americký dortícek".
Kafícko si uvarím svédské.