tisdag 1 juli 2008

Efterlängtad återförening

Andra spyr galla över trötta före detta popstjärnors desperata försök till comeback - 80-talsrockarna Def Leppard är ett exempel. Men nu håller jag alla tummar jag har för att det här comebackförsöket kommer att lyckas! Bee Gees är en av mina favoritgrupper och jag tycker verkligen att Carola borde ångra sig som inte fördjupade sitt samarbete med bröderna. Jag menar, "Radiate" och "Runaway" är ju två av hennes bästa låtar, vem vet var det hade kunnat sluta.

Andra bloggar om , , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja tack det var så mysigt! :o) Ösregnet tog slut innan vi träffades i stan så det var perfekt! Hoppas du har lika soligt och fint idag som jag, är ju så skönt med riktigt sommarväder :o)

Anonym sa...

Såg du att jag suttit i knät på en av medlemmarna...