onsdag 29 juli 2009

Prags halvmarathon - here we come!


Så där - då var jag och superbloggerskan Milla anmälda till Prags halvmara som går av stapeln den 27 mars 2010! Och ryktet säger att även Super-Helena hakar på :-) Ska bli himla kul och spännande att anta den här utmaningen - har aldrig sprungit något långlopp, än mindre sprungit ett långlopp i staden jag älskar mest av alla städer. Ser fram emot mars nästa år otroligt mycket och är glad över att ha fått en kanonbra anledning att snöra på mig löparskorna och ge mig ut.

Vi vill gärna bli fler som drar ner till Prag och springer halvmaran. Är du sugen att haka på? Anmäl dig här!!

, , , , , , ,

12 kommentarer:

Petra sa...

Oj vad roligt! Har du någon träningsplan? Kram Petra

Helena sa...

Jag är anmäld - ser verkligen fram emot det!
Blir ett skönt mellanlopp mellan Stockholm Halvmarathon och Stockholm Marathon för mig... ;)
Som belöning ska jag boka in mig själv på Sephora i ett par timmar - yes! :D

Susanna sa...

Vilken perfekt idé, att springa sitt första långa lopp i en stad man är förälskad i. Snacka om motivationsboost!

Toblino sa...

phu sager jag bara.. foredrar sitta pa en brygga a pendla med benen ;) enjoy the run!!

chili sa...

vilken härlig blogg du har, full med en massa fint:)Vilken é din absoluta favoritkaka?lagt till dej på bloglovin så man inte missar nått skoj:)

åsa sa...

Härligt gäng! Heja girls!

Nina sa...

nä, gud vad roligt :)

Ellinor sa...

Häftigt! Vad duktiga ni är och vad roligt att springa tillsammans på det viset!
Stort lycka till, till er alla tre!
Kram

Nina - Glamourmamman sa...

Vad roligt!!! Gärna Prag, men en halvmara känns lite långt. Nöjer mig med kvartsmaror ;-)

Kul att läsa svaren i frågestunden och lära sig mer om dig :-) Kram!

Mia sa...

Åh, så roligt! Nu blir jag lite avis. Men jag ska satsa på Göteborgsvarvet nästa år. Har aldrig sprungit så lång tidigare. :-D

Lisa sa...

Oj vad roligt!! Vi var ju där förra aret, fast det vara bara mannen som sprang. Kanske hänger vi pa bada tva nu? Det här kan jag ju inte missa!

Kram pa dig!

Solli sa...

jag hade gärna hakat på men är en riktig loser på att springa..tyvärr..

By the way, jag blrjar jobba fom nu på måndag (Gamla Stan) hör av dig om du har lust att luncha där i krokarna :-)

Kram!