fredag 24 juli 2009

Nyshoppade löparpjucks


Bild från Löplabbet

Var förbi Löplabbet och köpte nya joggingskor tidigare idag. Det var verkligen på tiden eftersom mina gamla hängt med pinsamt länge. Det blev ett par Asics Gel Cumulus 11, en neutral sko eftersom jag använder ett par egna skoinlägg som är avgjutningar av mina fötter. Skon är bekväm och har skön stötdämpning - dock tycker jag att den är ganska ful (för mycket vitt nät framtill). Det tyckte dock inte butiksbiträdet som högt inför alla andra kunder i butiken slog fast att ”hörrudu, ungefär så där ser ju alla skor ut här”. Hm...

4 kommentarer:

Miss Agda sa...

Grattis till nya skor! Ingenting annat ger så mkt löparmotivation som att köpa nya löparskor!
Ps: Ska vi ta och anmäla oss till Prag i helgen?

Nina sa...

kul med nya skor, det borde nog jag köpa åxå..

ha en härlig kväll!

MAJA: Style & Life by Leia sa...

Ååååå jag köpte också nya löpardojjor idag:) hihi....fast mina var ju fina också :P

puss på kinden

Ingela sa...

Vad kul med nya löparskor! Jag tycker de ser bra ut, överlag tycker jag annars att löparskor är och ser rätt klumpiga ut. Men de är ett MÅSTE! :-)