torsdag 28 januari 2010

Så här vill jag se ut i vår!


Bild från Minimarket

Phew, det är mycket nu! Det kanske ni har märkt eftersom bloggandet här blivit lidande. Löpträningen inför maran och bloggandet om densamma tar förstås en hel del tid, men jag har också börjat skriva om mode vilket känns superkul. Det är ju ett av mina största intressen! I bland annat tidningen 18 Minuter som ges ut här i Uppsala kan ni läsa mina modereportage.

Den färgglada retrocoola outfiten från Minimarket ovan gillar jag skarpt - i vår blir det helt klart mycket färg för min del!

Sen ska man ju försöka hinna med ett privatliv också och det är något jag satsat mycket på den senaste tiden. Det finns ju så mycket mer i livet än att bara jobba... Eller vad säger ni?

12 kommentarer:

Anna sa...

Privatliv is da shit :)!

Ingela sa...

Outfiten skulle passa dig helt klart!

Privatliv är både nödvändigt och mysigt :)

Kram!

Katja Kristoferson sa...

mmm kanonfint, men .. modellen är ju bara en halv människa?

Och privat, det snöar! Ska vi boka lite skidåkning?

Ellinor sa...

Så spännande med nya arbetsområden. Just mode är ju någonting du brinner för och behärskar!
Kram

Anonym sa...

Snyggt!! :-D

Att ha det gott sa...

Nämen då masta jag haffa tidningen

Fitnesscoachen sa...

Härligt att privatlivet tar mer och mer tid, det måste väl vara positivt? :)

Pernilla Hult sa...

Privatliv är ett måste för att orka resten av vad livet innebär.

Kram

Fröken Isakson sa...

Vilken härlig outfit och vad kul att du fått börja skriva om mode :). Mmmm livet är lite mer än att jobba. Kramar Linda

Nina . Glamourmamman sa...

Klart att livet består av mer än att bara jobba! Men ibland undrar man ju ;-)

Du har något att hämta hos mig ;-)
Kram!

Petra sa...

Du skulle som vanligt vara hur läcker som helst. Kram

Ida sa...

Jag älskar bilden, men är dålig på färg.
Kul med moderepotagen, synd att man inte bor i uppsala och kan läsa dem :)