torsdag 24 september 2009

En känsla av oövervinnerlighet

Varje morgon när jag kliver av pendeltåget på Centralen låter jag Krunegård, TTA, Bryan Ferry eller någon av de andra kräma på lite extra i iPoden. Jag känner mig oövervinnerlig, här kommer jag liksom och kolla vilken cool outfit jag har och hela dagen ligger framför mig som ett oskrivet blad.

Och tänk om den rätte kunde dyka upp just idag, han med den vackra munnen och de varma ögonen, den raspiga rösten och de kloka orden, och vi kunde ta ett glas vin eller två efter jobbet och prata om livet och allt annat viktigt. Om han, just han - om han finns - kunde ringa eller skriva ett sånt där sms som gör att man bara blir alldeles varm inuti. Oh yes, jag känner på mig att det är exakt det här morgondagen har i sitt sköte...

7 kommentarer:

Irina sa...

Rätt attityd! Attraktionslagen funkar förvånansvärt bra när man verkligen menar allvar och tror på det man önskar. Och svävar fram med ett smajl på läpparna i vetskap om att det man beställ redan är på väg. :-)

HannahSthlm/Johanna Törnqvist sa...

Det gör han!;)
Önskar jag kunde packa ner dig i LV-Speedyn vid styligdagen med Jean Pierre Barda men den platsen är redan paxad av Delinda...hehe...:P

Puss & Trevlig fredag sötnos!

Ellinor sa...

Väntar med spänd förväntning på uppdatering om dagen ;) Hoppas att Han med stort H stod där och väntade på dig.
Kram

Fröken Isakson sa...

Underbart! En dag står han där :D, kram

Petra sa...

Det är väl deta som kallas girlpower. Kram på dig.

Miss Agda sa...

Härligt, rätt attityd och bra power! Grejen är att han, den rätte, FINNS nånstans och väntar på dig och förr eller senare kommer ni att springa på varandra!
Kram

Lisa sa...

Det klart att han finns! Och med den där attityden kan det inte dröja länge innan han hittar dig.

Vilken underbar inledning du har pa inlägget, bara älskar den här meningen: Jag känner mig oövervinnerlig, här kommer jag liksom och kolla vilken cool outfit jag har och hela dagen ligger framför mig som ett oskrivet blad.


Den fick mig pa gott humör!!

Kram Lisa