onsdag 6 maj 2009

Yes, yes, YES! Jag knep den!


Bild från H&M

Okej, okej. Jag ska villigt erkänna att jag till en början gjorde ner Matthew Williamsons kollektion för H&M. Men så kom jag på att jag trots allt gillade den där mönstrade klänningen (se bild ovan). Men allt rök ju direkt i samband med lanseringen, så jag misströstade. Men! I morse hade H&M:s webbshop stängt för uppdateringar. Och när de öppnade igen strax efter klockan sex hängde jag på låset - och klickade hem klänningen jag spanat in. Lycka!!

Shit vad den där klänningen kommer att gifta sig med min skinnjacka från Madonna for H&M!!!

10 kommentarer:

Toblino sa...

helt ratt!! min favvo med :) fast missat den kortare modellen a inte langklanningen.

Mia sa...

Den var redigt snygg!!

caroline sa...

åhh det gjorde du rätt i, jag vill också ha den men hängde inte på låset och står därmed lottlös, men grattis du kommer bära upp den super snyggt. ;)

Att ha det gott sa...

GRATTIS Jätte fin

Hanna sa...

Roligt. Den är urläcker.

Lilla huset på prärien sa...

Mjae... jag vet inte jag... känns inte riktigt som "my cup of tea". Men så har jag ju inte riktigt hunnit med att vänja mig riktigt... Fast å andra sidan - en skönhet klär i allt heter det juh!!

:)

Ellinor sa...

Du kommer att passa jätte bra i klänningen, det är jag övertygad om. Tillsammans med en skinnjacka så är det inte annat än en succée :)

Fröken Isakson sa...

Åh vilket kap! Grattis

Solli sa...

Den där klänningen är så Du Petra! Bra att du slog till :-) Kommer bli en skitsnygg outfit tillsammans med skinnjackan :-)
Kram!

Lisa sa...

Bilder, bilder, vi vill se bilder :)
Kram Lisa