fredag 13 november 2009

Blingad hårspray


Måste göra lite reklam för det här underverket - en ny hårspray som inte bara har en vackert blingad förpackning utan också ananasliknande väldoft och utmärkt funktion. Mitt kinkiga hår blev alldeles till dig och höll sig på plats hela dagen lång utan att kärva och bli elektriskt. Många plus i kanten från mig till Smooth'n'Chic från Schwarzkopf med andra ord. Finns hos Eleven för ynka 65 pix. Och nej, jag är inte sponsrad av nämnda tillverkare, ville bara berätta vad som funkar på mig :-)

8 kommentarer:

Petra sa...

Woooooooooooow, skall genast köpa. Kan man bara "klicka" hem den? Kram

Sofy sa...

Nice, jag gillar deras burk med gul glittrig liksom smet, rätt hård, som är lite som vax men inte fullt så fett. Luktar också jättegott och är kanon för att få lite frissiga lockar sammanhållna och snygga!

Petra, tack förresten för tipset om Lindex kollektionen, jag köpte den svarta klänningen till slut, tror det blir min nyårsoutfit!!!

Kram S

Att ha det gott sa...

Den skulle nog dotter bli glad över
TACK för tipset

Sascha sa...

jag har också sett den...söt förpackning! Schwarzkopf brukar vara bra dessutom.

Sweet Petite sa...

Och jag som just är i akut behov av hårspray, tack för tipset!

Nina - Glamourmamman sa...

Sv: TACK, vad glad du gör mig! Man känner sig dock ganska trist och grå emellanåt...

Ha en trevlig fredagkväll!
Kramar Nina

Irina sa...

Om något kan göra att mitt hår slutar vara elektriskt på vintern så är det värt sin vikt i guld. Måste testa denna spray. Tack för tipset!

Annika sa...

Åh dofta av ananas får ju tom mig att vilja shoppa :) Men har en rätt full flaska hemma som faktiskt också luktar gott :)