lördag 24 oktober 2009

Kläderna som tvingar ut mig


Har jag möjlighet springer jag hellre utomhus, att träna på löpband tycker jag blir alldeles för enformigt om man håller på längre än en kvart. Så nu har jag investerat i en uppsättning löparkläder och det finns inte längre några ursäkter för att krypa in i gymmet. Nu gäller det bara att hitta en snygg och stark löparkompis som kan hålla mig sällskap när mörkret faller på därute...

Stadium har en onlinebutik som jag handlat i en gång tidigare, frakten är gratis om man väljer att få beställningen levererad till valfri Stadiumbutik. Funkade riktigt bra och jag kommer handla där fler gånger.

- Shock absorber plunge bra, sport-bh, 379 kr
-
Craft active winter tights, löpartights, 499 kr
- Jacka i andasmaterial från Nike, 499 kr
Allt kommer från Stadium.

, , , , ,

11 kommentarer:

Elin sa...

Oh härligt :)
Och du, jag tänker då inte sluta träna nu, är du på nåt slags pass nästa vecka då min förbannade förkylning sticker iväg?
Är så less på att vara för pigg för att sova men för trött för att umgås med folk. Tips på sysselsättning? (tvätta och städa gills ej!!)

Jess sa...

Jag önskar att jag blev kvitt min förkylning så jag kan komma ut och vara nyttig! Fina saker!

Petra sa...

Härligt med nya kläder. Synd att du inte bor nära mig så kunde vi hakat på varandra. Kram

Miss Agda sa...

Jag kör också med Crafts vintertights, de är bäst!

Lisa sa...

Ja vi lär ju behöva halla igang i vinter! Önskar vi kunde springa tillsammans. Ses vi pa onsdag förresten?

Kram Lisa

Nina - Glamourmamman sa...

Det blir ju sååå mycket roligare att springa om man har rätt kläder på sig! Älskar Craft´s kläder, trist att dom är lite dyra bara...
Ha en mysig kväll!
Kram Nina

Nina - Glamourmamman sa...

Det blir ju sååå mycket roligare att springa om man har rätt kläder på sig! Älskar Craft´s kläder, trist att dom är lite dyra bara...
Ha en mysig kväll!
Kram Nina

Linda sa...

Hello! Perfekt med lite tips på träningskläder för vintersäsongen. Jag har också börjat springa -igen(!) har haft ett uppehåll på si sädär 15 år, haha. Bättre sent än aldrig.

Melanie sa...

Jag håller med, löpband är så fruktansvärt tråkigt!! och har man rätt och bra kläder på sig så kan man faktiskt träna utomhus året runt:) Spec med våra milda vintrar nu för tiden. SNygga kläder och färger, jag ska inhandla ett par långa tights nu, lite för kallt att springa i trekvarts haha;)

Pia Wester sa...

Min favoritsport-bh!

Mikkan sa...

Snygg jacka! jag har shoppat online från stadium innan, skidutrustning på deras rea, verkligen toppenbra!