söndag 25 oktober 2009

Goda nyheter för en som lätt blir uttråkad


Ett brev med ovanstående innehåll trillade ner i brevlådan häromdagen. Team Stockholm Marathon har startat upp verksamhet i Uppsala och under ett antal söndagar kommer man kunna haka på ett två timmar långt löppass där man själv bestämmer vilken hastighetsgrupp man vill tillhöra. Perfekt för mig som har svårt att motivera mig till de där längre passen. Lappen är nu uppsatt på mitt kylskåp så jag inte ska ”glömma bort”...

Läs mer här.

3 kommentarer:

Sandra på Ön sa...

Vad avundsjuk jag blir :) Har sett reklam om det där, men de kommer tyvärr inte att ha något här :(

Lisa sa...

Vad kul!! Verkligen ett bra sätt att springa längre.

Och du, stort GRATTIS pa födelsedagen!

Kram Lisa

Sassy sa...

Åh, vilken kul grej! Synd att det inte finns här...

Hm, jag vet inte om det var en peruk eller om det bara var ljuset...