söndag 21 februari 2010

Vi sprang i snöstormen!


Foto: Privat

SJ uppmanade folk att ”stanna hemma och ta det lugnt”. Kvicksilvret hade krupit ner till -16 grader och snön yrde utanför fönstret. Vad gör vi? Jo, snörar på löparskorna och avverkar ett långpass på 23 km i snöstormen såklart!

Det blåste småspik och flera gånger under gårdagen ångrade jag att jag gett mig ut. Men tack vare mitt löparsällskap tog jag mig runt, tackar för det.

Och idag skiner solen utanför fönstret (såklart!) - man skulle väl ha förlagt långpasset till idag istället, men då hade det ju inte varit lika pannbensbyggande...

Hoppas ni har en fin helg - med eller utan träning!

10 kommentarer:

Petra sa...

Du är en galen kvinna. Så bra och coolt gjort. Kram

Elin sa...

Och jag hade problem med att ta mej på e4an påväg hemåt till gävle och tillbaka. bra jobbat! Njut med en solskenspromenad idag :)

Trail.st sa...

Tuffing där! :-)

Helena sa...

Du slutar aldrig att imponera Petra...

fitnesscoachen sa...

Det gjorde jag! Sprang långpass idag alltså! I solen :)

Magdalena sa...

Det är rätta takter det! Jag sprang oxå, inte så långt men både igår i storm och idag i solsken! Jiiippiiieee för oss!

Ellinor sa...

Du måste verkligen älska löpningen det är ett som är säkert ;)
Kram

Anonym sa...

Oj, duktig du är!
Sprang i fredags med spik i ansiktet, dock bara i 45 min. Sen gav jag upp.
Blev längre igår.

Em Löfgren sa...

härligt skägg där! ser lite isigt ut!

visst sjutton är det kallt men det går att springa Om man bara ger sig den på det! =)

Irina sa...

Åh, vad söta ni är! Skadar inte att ha gemensamma intressen. :-)

Om du lyckas hitta en ledig stund så är jag världens bästa lattesällskap på tisdag, onsdag och torsdag. Pick a day!