fredag 13 mars 2009

Sylvasst


Befinner mig på ett väldigt vasst ställe :-)

12 kommentarer:

Ellas Inspiration sa...

Wow, klart du inte svarar på mailen. Det var inte likt dig men nu fattar jag!! Gud så härligt det ser ut.

Ha en riktigt mysig helg!!

Kram Karin

Anonym sa...

Härligt;)!

Anonym sa...

åh vad jag är avis! åk utav bara h-vete nu ;)

Ellinor sa...

Vad spännande...snö ser jag i alla fall, men vad mer kan man ana sig till...hmm...
Hoppas att du har det bra i alla fall.
Kram

Mia sa...

Nämen är du ute på vift? Härligt!

Happy lördag
kram Mia

Hanne sa...

Herlig, håper du får en superfin helg:)

Anonym sa...

hej gumman.....jag är usel på att kommentera men du vet ju varför....är så jäkla less på sjukhuset...

Var är du? var var var?????? ha det underbart iaf och susa ner för backarna!

Kramar

Anonym sa...

Låt mig gissa. Sylarna i jämtland. Är inte ett dugg avis... :-) Hoppas att du har det toppenbra.

Lia sa...

Härligt med skidåkning! (Det är vad jag tror att du sysslar med)

Ha en trevlig helg!

Anonym sa...

Åh, vad härligt! :)

Anonym sa...

Shit vad hääärligt det ser ut!! vill oxå :)

Emelie sa...

Det ser så underbart ut! Var du bara borta över helgen eller? Hoppas detvar härligt iaf!