söndag 1 mars 2009

Det här har jag i handväskan


Zizzi utmanade mig att visa upp innehållet i min handväska, så här kommer "standardprylarna" som alltid hänger med oavsett väska (som den här gången är nya mockafransväskan från Lindex):

- Hårspray (världens bästa från REF)
- Handkräm med aloe vera
- Mobiltelefon (Sony Ericsson)
- Mp3-spelare från iRiver
- Plånbok (tom för det mesta)
- Ett antal olika läppglans, bl a favoriten från Victoria's Secret
- Chokladkaka (helst mörk choklad från Green & Black's)
- Tandtråd & tuggummi
- Lakritspastiller
- Ögondroppar

Nu skickar jag vidare utmaningen till alla som känner sig manade!

19 kommentarer:

Emelie sa...

Hrm, jag kan nog erkänna att jag inte är ett dugg bättre!

Anonym sa...

Åh vad kul. Den utmaningen ska jag anta. Kram

Anonym sa...

Oj, så mycket du bär på =)

Ingrid sa...

Att du rymmer allt detta i den väskan!! Jag har en stor och djup en, där i kan man hitta det mesta men jag tror du är värre ;0)

~Livet i byn

Ullis/Leva på landet sa...

Det var mycket saker du har i din väska. Tycker att jag har mycket i min men det är inte alls som i din.
Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Anonym sa...

Tack gumman! Känner mig bättre nu..
Vilken underbart fin fransväska! kram

Anonym sa...

Kul ídé! Den väskan är såååå snygg! Blir lite avis på dig =)

Ellinor sa...

Du måste vara som en nutida Mary Poppins för annars har jag ingen aning om hur du får plats med allt det där i din väska :P

Anonym sa...

Den där väskan är verkligen snygg!

Jag vet inte vad jag har i min handväska. Allt drunknar bland alla kvitton...

Anonym sa...

Oj så mycket du bär med dig :) Mitt favoritläppglans kommer också från VS!

Anonym sa...

Oj vad grejjer du har i handväskan. Men väldigt bra saker =) Och va fin väska. Like it!

Anonym sa...

Oj, vad mycket du bär med dig! Fast min väska är i och för sig alltid full, mest av gammalt skräp...

Jag ska nog visa upp min Vasaloppsutstyrsel sen, det var nämligen dresscode: sportkläder på vakan och jag körde på 80-talsaerobic!

Anonym sa...

oj att så mycket fick plats i den lilla väskan, riktigt bra. Jag var också tvungen att köpa den så himla snyggt med fransar och mocka.. ;)

Anonym sa...

oj, får du plats med allt det där?! :)

kul utmaning, jag kanske hänger på senare..

ha en bra dag!

Katinka sa...

Åhå, vilken söt handväska! Har också letat efter en med fransar. Är den i skinn eller?

Katinka sa...

Antar förresten den här utmaningen för den är lite kul! Får dock bli ikväll eller imorgon...

Mia sa...

Jisses! Har du problem med axlarna? :) Bär nog inte med mig hälften ens.

Haft en bra helg?
Kram Mia

Anonym sa...

Har REF-sprayet bra stadga? :)

Zizzi sa...

Kul att se allt du bär med dig dagligen. Finfin väska (jag har varit och klämt på den jag också...)
Kram cissi