måndag 3 maj 2010

Önskar att jag kunde klona mig själv

Som ni märker blir det inte mycket bloggat på den här bloggen. Trist, men tiden räcker helt enkelt inte till just nu. Den mesta tiden går åt till jobb och bloggande på Maratonbloggen, men förhoppningsvis kommer jag ha tid att blogga här efter Stockholm Marathon den 5 juni.

Hoppas ni följer mig på Maratonbloggen och att ni står ut med den här lilla bloggpausen. Mitt liv är ju så mycket mer än bara löpning - till exempel känns det bra att det finns mycket kärlek där just nu. Det gillar vi!

5 kommentarer:

maja....full av färg & form sa...

självklart följs du även i andra bloggen....men lättare att kommentera så du ser här:)

Såååååå härligt att läsa om kärleken....du om någon är sååååå värd det!

Hoppas såklart att det blir mer tid både här och till att träffa mig när du sprungit det däringa långloppet;)

kramar

anneliten sa...

Självklart följer jag marathonbloggen! Men det känns som kommentarerna drunknar där - därför förmår jag inte skriva några. Håller tummarna för milloppet på lördag!

Magen sa...

Jag önskar också du kunde klona dej själv...

Hanna sa...

Jag följer dig i den andra bloggen. :-)

Anonym sa...

I would like to exchange links with your site egokick.blogspot.com
Is this possible?