måndag 5 januari 2009

Mat med Gwyneth


Bild lånad från Kanal5.se

Måste erkänna att jag blev lite förvånad när jag såg trailern om programmet "Spanien runt med Gwyneth & Co" som har premiär nu på onsdag i Kanal 9 kl 22.05. Har liksom inte förknippat Gwyneth Paltrow med matprogram, men varför inte?

Tillsammans med stjärnkocken Mario Batali, matskriventen Mark Bittman från New York Times och den spanska skådespelerskan Claudia Bassols avnjuter hon långa middagar och gör bilfärder genom häpnadsväckande landskap.

I trailern får vi också veta att färska skaldjur, paella och mjuka, runda viner är vardag för kvartetten och att Gwyneth talar den mest bedårande Madridspanskan.

Någon mer än jag som tänker kolla in Gwyneths matresa?

, , , ,

10 kommentarer:

Katja Kristoferson sa...

you betya'

Anonym sa...

Blir lika förvånad som dig utav denna upptäckt. En ny sida utav Gwyneth! verkligen. spännande =)

du är lite lik Kylie Minogue på dina bilder från Åre. Ni har samma drag över munnen och ögonen. (nee vaddå,jag är inte alls ett KYLIE fan hehe ;)

Anonym sa...

Skulle jag gärna kolla på om tv:n tillät! Men vi har bara bond-tv så 9:an existerar inte här. Nu strejkar dessutom tv:n så vi har enbart 1:an och 2:an. Så nu tillbringar jag kvällen med att stirra på din smoothie i inlägget under och dregla istället...

Anonym sa...

Wow, det kan vara ett program värt att se! Ska definitivt försöka se det på onsdag, tack för tipset! :)

Anonym sa...

jag älskar matprogram, men jag missade hennes program ikväll! såg du den? Var den bra?

Hanne sa...

Vi har ikke Kanal 9, men hadde vi hatt det så skulle jeg definitivt sett på:) Elsker matprogrammer!

lina sa...

Självklart ska jag kolla!

Anonym sa...

jaa..kanske det?! låter intressant!

Pia Wester sa...

Tycker det verkar lite gubbsjukt, två snygga skådistjejer som åker runt och fnittrar med en massa feta gubbar, what's up with that?

Anonym sa...

Oh, tack för tipset! Jag ska iallafall kolla pga att jag gillar Spanien så mycket :)