tisdag 30 december 2008

Dagens H&M-skörd


Bilder från H&M

En något udda kombo blev resultatet av dagens nätshopping hos H&M. Dels ett reafynd - en stickad, gråmelerad tröja från L.O.G.G. (materialet är ull, viskos och polyamid). Och dels leopardbikinin - som ni ser bestämde jag mig till slut för trekants-bh:n. Kanske slår jag till på push up-bh:n senare.

Den stickade tröjan tänkte jag bland annat bära under min kära fuskpälsväst och bikinin kommer troligen att premiäranvändas på ett spabesök inom kort...

, , , , , , , ,

9 kommentarer:

Miss Agda sa...

Bra klickat tjejen! Tröjan ser ju underbart mysig ut, och bikinin ser ju ut som Petra helt enkelt :)

Anonym sa...

Den tröjan ska man nog titta efter ser ju jätte snygg ut.
kram

Anonym sa...

snyggt klickat hörrö och välkdigt petrig bikini! :-D

Anonym sa...

bikinin är grym!

Anonym sa...

Bikinin var väldigt du..! Snyggt med trekants-bh, men smart med bägge modellerna för att slippa de värsta ränderna i sommar.

Passar på att önska dig ett Gott Nytt År!

Kram
MissStorm
(Och tack för din snälla kommentar om mitt hem!)

AnneliH sa...

Hoppas du känner dig bättre nu!
Gott Slut
och Gott Nytt 2009!

Anonym sa...

Ah va kul att ha klickat hem lite nya grejor! Jattefint dessutom!

Jag har spanat in skor och en klanning pa ASOS, far se ur det blir med det..
Hur ar det med dig forresten? Hoppas att du mar mycket battre.

Kram Lisa

Anonym sa...

snyggt och grattis vilka fynd. Ska nog in och smygtitta lite själv.
Sv: jo det var inte lätt att hitta odd molly koftan i rätt storlek ska jag säga men jag gav inte upp som tur är. =)

Anonym sa...

Bra köp!
Låter härligt att du ska på spa snart!

Självklart så måste vi fika på Saturnus ;o) Kanske kan ta en dag efter jobbet snart?

Kram!