måndag 11 augusti 2008

Ja, det var svettigt och ja - vi längtar tillbaka!


Det hände faktiskt att vi ibland beklagade oss över att det var så varmt på Mallorca. Jag menar, 40 grader i skuggan är ju inte vardagsmat för en stackars frusen svensk. Kolla våra svettblanka pannor efter blott tio minuter i förmiddagssolen på "Västindien på Mallorca" - Es Trenc. Vi hade precis lagt beslag på bästa solstolarna och frågan för stunden var om vi skulle kicka igång dagen med en rom och cola eller mjukstarta med fruktjuice. Åh, vad jag längtar tillbaka till underbara Mallorca.

Alla Mallorcafantaster - missa förresten inte bloggen Try Mallorca med det mesta om Palma och Mallorca.

, , , , , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Morning!!
Ni ser ut att ha det gott!!
Gu....vilken snygg väska!!
Ge hit!!..Hahahaha
Ha det gott!!

Anonym sa...

Jag har aldrig varit på Mallorca, men jag förstår ändå att ni vill tillbaks. Jag älskar värme! Tyvärr blir det ingen solsemester för oss den kommande vintern.